2017. július 13., csütörtök

Szúúú~száá!!!

Na jó... Az előbb megbeszéltem magammal, hogy remeg az én kezem kávé, meg energiaital nélkül is, szóval eltiltottam magam tőlük, illetve azt is megbeszéltük (mi ketten... Jó kis csapat vagyunk), hogy szépen fogok enni, mert nem lesz jó vége...

És akkor már csak a családdal kellene megbeszélni, hogy ne menjenek az agyamra, hiába jeleztem többször (szépen és kevésbé szépen), hogy nem bírom az ő dolgaikat most menedzselni, tessék engem most békén hagyni, azért ők random megjelennek a munkahelyemen, majd jól megsértődnek, amikor szólok, hogy ez a hely nem az a hely, és a lehető leghülyébb időpontokban hívnak, ha nem veszem fel (mert épp dolgozok), akkor addig hívogatnak, amíg megijedek, hogy baj van, (ez nálam 3 hívás közvetlenül egymás után), aztán módszeresen kiderül, hogy ja nem nincs semmi csak nagyon fontos most~rögtön~azonnal elmondani, hogy kettőt szart a szomszéd macskája...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése