2017. július 20., csütörtök

Még nem utálnak :)

Köszönöm szépen a drukkot, hát őszinte leszek, rám fért! A leltár előtti hajrát olyan katatón állapotban toltam, hogy arra szavak nincsenek, Murphy barátunk is velünk tartott, úgy kezdtük, hogy a három pda~ból kettő kapásból fel is mondta a szolgálatot, itt mondjuk már röhögtem, ezzel együtt elég korrekt időben sikerült végezni, aláírtam (a halálos ítéletem) az összes papírt, átvettem a boltot, kulcsokat stb. Volt némi sziszegés, ezen is röhögtem kicsit de egye kutya ha így esett jól a lelkének.

Hisztis ragaszkodott hozzá, hogy ünnepeljük meg a 'függetlenség napját', én naiv, gondoltam iszunk egy pohár rozét és megyünk haza, pezsgő lett a vége... Egy egész üveggel... Reggel volt baj :)

Aztán ma már hárman voltunk az új lánnyal, én mondtam, hogy engedjük el ezt a hetet, majd hétfőtől megváltjuk a világot meg minden, de az új lány nagyon kipihent, meg lelkes, Hisztis meg a faszom tudja honnét ilyen energikus, de az lett a vége, hogy dobtunk egy hajrát mára, amit egyetlen sejtem se kívánt sehova :) ezek a mai fiatalok :)

Szóval túl vagyunk rajta!  Hatalmas nagy kő esett le, bár a következőt már látom, érzem jönni, de most egy kicsit elhiszem, hogy nem lesz semmi baj :)

Katona holnap jön haza, igyekszem majd róla~rólunk is írni, apró pici jelek, gesztusok, kommunikáció, pozitív kis jelecskék vannak, akár még jó is lehet!

De én most nagyon gyorsan marsolok az ágyba, mert holnap még van nap.

És tök köszi csajok!  :*

2 megjegyzés: