2017. július 17., hétfő

Kényes téma

Valaki hiszi, valaki kineveti... Én a hiszek benne kategóriában tartozok, amióta Big anyjának megmondott mindent, (rólunk is, és igaza lett...),amióta a nagynénémnek megmondott mindent, és még egy közeli ismerősömnek...

Aha!  Jósnő...

Hát ez meg úgy történt, hogy Hisztis megkért, hogy menjek el vele, sőt kérte hogy üljek be hozzájuk... Gyerekek, anélkül, hogy bármit mondott volna neki olyan kijózanítóan elmondott minden mindent, hogy én lettem rosszul Hisztis helyett... Azóta is itt ül a lelkemen, leszületett lelkek, karma, ok~okozatok...

Alapjáraton fogékony vagyok ezekre a dolgokra, és bizony amikor Big miatt jártam a pokol legsötétebb bugyrait, komolyan elakartam menni, csak aztán a volt anyósom beelőzött, és hát neki elmondott mindent rólunk is... Akkor még halál szerelmesen azt mondtam, hogy á, itt valami durva tévedés van, aztán szépen sorba beigazolódott minden... Szkeptikusoknak, olyan dolgok amikre sem én sem Big nem volt befolyással, nem beteljesítettük amit mondott, megtörtént...

Aztán nekem itt el is ment a kedvem attól, hogy megtudjam milyen utak vannak, őszintén szólva rohadtul féltem tudni...

És amikor Hisztis mondta, hogy megy, hirtelen belém bújt a kisördög, hogy na... hát itt állok döntés helyzetben, mi lesz velünk Katonával, hogy mennek utak jobbra meg balra, együtt, külön stb. És hogy lehet nekem is meg kellene hallgatni mi van a kártyában....

Aztán végighallgattam Hisztisét, és most megint azt mondom, hogy nincs az az úristen, hogy én ezt be merjem vállalni, hogy nem bírná el a lelkem, hogy utoljára akkor éreztem ilyen elemi félelmet, amikor a pszichónál ültem, hogy baszki, nyitott könyv vagyok...

Nyilván ahogy ismerem magam, még pár napig rágódok rajta, és egy elborult napomon elmegyek :)

Szóval most még a hatása alatt vagyok, egy~két órát most ezen simán el matekozok, aztán inkább alszok, mert kurva nehéz hetem lesz!

4 megjegyzés:

  1. Ezer éve voltam egy josnonel, aki többek között azt mondta, hogy meg fogjak zsarolni az aput. Röhögtem, érted, mi kis egyszerű emberek vagyunk, semmi extra, erre pár héten belül telefonált vki, hogy akkor az apu ennyit fizessen vagy ez meg az lesz... Durva. Honnan tudja? És azért ez nem egy mindennapos dolog.

    VálaszTörlés
  2. Én is elmentem poénból 10 éve.Azóta voltam még egyszer és tervezem az újabb látogstást.
    Nem volt mellébeszélés,egyenes érthető tények.Döbbenet volt.Minden úgy lett ahogy mondta.
    Viszont megkérdezte még mielőtt nekiláttunk,hogy ha nagyon rosszat látna azt is mondja-e.Mert nem muszály,kérhetem úgy,hogy azt ne.
    Meg azt is,hogy jelenleg ez a jövő,de ha nem tetszik ezeken a dolgokon változtathatok,tekintsek úgy erre mint egy segítségre.
    Nem volt erre szükség egyébként.:)
    Nem kell félni.Sokszor az ami éppen veled történik,akkor éppen nagyon rossz.Később pedig kiderül,hogy egy jobb lehetőség miatt pont,hogy ennek kellett történnie.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmas dolog ez, nem jó szó rá az, hogy ijesztő, de nekem valahogy kicsit mégis, persze a kíváncsiság meg viszi az embert, mert van az a pont, hogy jobb tudni a dolgokat, és hát tényleg úgy fogalmazott, hogy mindenen lehet változtatni, Hisztis például ezekre kapott választ, hogy hogyan.
    Nekem is sok 'hogyan' kérdésem van...

    Hát majd meglátom :)

    VálaszTörlés
  4. Egyik barátnőm szokott járni és neki is mindent pontosan megmond a jósnő. Én is azt mondtam, hogy félek elmenni, közben meg kíváncsi is vagyok...nem tudom, mi lesz :)

    VálaszTörlés