2017. július 11., kedd

Fszmt

Ha mégegyszer valaki azt mondja nekem, hogy kettőt se fossak, mert fiatal vagyok és szép.... Hát azt bizony meg fogom verni!!! 

Ugyanitt : azért érdemes helyszínelőket nézni * , mert olyanokat mondanak benne, hogy néha táncolni kell az ördöggel, hogy kijussunk a pokolból...  Let's dance!!!

És még azt is szeretném leírni ide, hogy tegnap úgy jött haza Katona, hogy akkor ma elmegy lövészetet biztosítani, majd pénteken jön, vagy nem, de ha nem, akkor lehet, hogy csak három hét (!!!) múlva... Én a magyar honvédséget most így egy egyszemélyes hadseregként ki tudnám nyírni a picsába!  Köszbaszdmeg!

*mondjuk másért nem nagyon... Na jó, néha szépek a fények

3 megjegyzés:

  1. Mondjuk ez az "adjunk bele egy hónapot" tükrében eléggé "érdekes" - ha ebből 3 hétre elmegy. :(
    Kitartást <3

    VálaszTörlés
  2. Ha három hétre megy, akkor bizony kijár a hosszabbítás, s onnanfogva kell számolni a hónapot. addig is kurvára legyél cuki telefonon. meg ő is.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez tegnap este derült ki, nyilván sokat dobott a jó kedvemen...

    És hiába vagyok a számmal cuki, nekem sajnos mindig az arcomra van írva minden...

    Kicsit reménytelen... Ja..

    VálaszTörlés