2017. május 24., szerda

Szét~basz~az~i~deg*!!!!

Aki azt mondja ma, hogy nálam idegesebb, az hazudik!!!!

Negyven perce próbálom magamra erőszakolni, hogy nagy levegő beszív, kifúj.... De nem!!!  Tombolni tudnék!!!!!

Tudtok esetleg egy jó állást**??? (itt fenn áll a veszélye, hogy súlyos testi sertést fogok elkövetni...)

(Én ezt neeeeeem bírom)

*szép lelkeknek: forrongok a dühtől

**eskü nem vagyok pszichoPata***



Egyébként csak annyi történt, hogy leszakadt egy polc.

Kíváncsi vótá' mi?  :)

******mondjuk még lehetek... :)

6 megjegyzés:

  1. Fú,ez egy ilyen nap?
    A mait én is felírhatom 2017 legrosszabbjának.Egész nap vörösen égett,lángolt az arcom a méregtől.Így még sosem jártam...
    Hát együttérzek!

    VálaszTörlés
  2. Hát akkor a mai nap mondjon le!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. látszik, hogy más időzónában lakunk:D ez a tegnapi napotok nekem 3-4 nappal ezelőtt volt..

    VálaszTörlés
  4. Egyre jobban úgy néz ki, hogy akkor globális a jelenség... Értitek, három ember az már globális :)

    VálaszTörlés
  5. Egyébként vigasztal a tudat, ma már röhögni is tudok a tegnapon! Haladás

    VálaszTörlés