2017. május 3., szerda

Lerobbanva

Egy ideje a komplett audi logó díszeleg a szemeim alatt, és borzasztóan zavar, hogy hetek óta úgy nézek ki, mint akit alvás megvonással kínoznak, először csak elfedni próbáltam (nincs az a korrektor, én mondom), aztán inkább megszüntetni, de minden hibába... Ittam/iszok sok vizet, vettem koffein szérumot, spec krémet, tea filter, hideg kanál, aludtam sokszor és sokat, de semmi... Most épp olyan videókat nézek, ahol ezeket a karikákat fel töltik, nyilván soha nem merném megcsináltatni, max mélyaltatásban, egyenlőre marad a szem alá ragasztható kis maszk, meg az összes többi kence, aztán vagy használ valami, vagy megszokom, hogy úgy nézek ki, mint a Derick :)

12 megjegyzés:

  1. Szia.vas szinted hogy allhat? Vashiany okozhat puffedt szemeket is.agi

    VálaszTörlés
  2. Vérvételt már nem is merek kérni a házidokimtól, pedig nem te vagy az első aki a vashiányt mondja... Nem püffedt, inkább beesett az az igazi sötét karika... :(

    VálaszTörlés
  3. Vasat sosem árt szedni, de azért nézed meg egyszer. Mondjuk én sem merem még kérni a vérvételt, de eddig mindig kevesebb volt. A karika simán lehet az utóbbi idők történései miatt, a stressz ronda dolgokat csinál. Gabi

    VálaszTörlés
  4. Miért nem mertek vérvételt kérni?
    Amúgy igen, a stressztől simán lehet, abból kijutott. Vas és keringéssel kapcsolatos dolgok is lehetnek a háttérben.

    VálaszTörlés
  5. Hát én konkrétan a háziorvosom legutóbbi megnyilvánulása miatt :/ valószínűleg ugyanúgy feleslegesnek tartaná, mint a reumatológust, viszont ez a vas dolog felpiszkálta a fantáziám :) mindent a karikamentes szemekért :)

    VálaszTörlés
  6. évente egy teljes vérkép mindenkinek járna, akár egészséges vagy, akár nem. Ez alap. Az én régi házidokim sem akart soha sehova küldeni, max akkor, ha adtam neki a zsebébe 2-3e forintot. Úgyhogy inkább normális körülmények között, várakozás nélkül elmentem ezért a pénzért, vagy kevesebbért fizetős módon. A synlabnál egy teljes vérkép (például a vas is benne van) 1000 forint körül van. És még csak várni sem kell. És kedvesek. És tiszta a hely. És nem húzza senki a száját, hogy mit akarsz.

    Amikor már elmúltam 20-22 és rohadtul nem érdekelt, hogy milyen pofákat vág a házidoki, akkor némileg határozottabban mondtam, hogy nekem jár a vérkép és akkor el is küldött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké, kicsit több, mert van extra vérvételi díj is (nem emlékeztem pontosan, mert én mindig mást is nézetek, hormonokat, csak emlékeztem, hogy meglepően olcsó a vérkép, felesleges a házidokinál az órákig várakozás meg pofavágás, annyira nem nagy összeg)
      http://www.laboratoriumkft.hu/dokumentumok/Arlista_klinikai_kemia_20170201.pdf

      Törlés
  7. máj és vesenfunkciót is kérj!

    VálaszTörlés
  8. Hát a májfunkcióm az tuti kacifántos, a sirdalud oda vághatott neki rendesen, meg ugye nekem kivették az epém, azóta dolgozik szerencsétlen májam rendesen

    VálaszTörlés
  9. akkor meg pláne kérj, ha ilyen háttered van :D

    VálaszTörlés