2017. május 10., szerda

Ebbű' baj lesz more!

Kicsit izgulva látom, hogy mi megy poszt kontra komment ügyben... Most már mindkét oldal meg van sértődve, én meg csak halkan merem leírni, hogy itt is van igazság, meg ott is... Mert bizony egy~két komment láttán nekem is nyílt a bicska, és néha úgy tűnt, hogy a kommentelő elfelejti, hogy nem a saját blogjában van, a másik oldalt meg volt olyan Blogger, aki úgy sértődött meg, hogy nem is volt igazán min.

Ezzel az a baj, hogy most egy darabig az lesz, hogy senki nem posztol, vagy csak valami kis semlegeset, és senki nem mer majd kommentelni, nehogy sértődés legyen, és akkor itt el is ment a dolog lényege.

Nyilván könnyen pofázok, ebben a blogban egyetlen negatív kommentet kaptam, a régiekben sem volt jellemző.

Viszont én kurva megtisztelőnek érzem, hogy olvashatlak Titeket, hogy kaptam meghívókat, hogy amikor írtam egy posztot, hogy kit kell leszopni hogy Annához kaphassak meghívót, valaki szólt neki, és akkor írt nekem és küldött és tök wow, mert nyilván nem olvas és azt se tudja ki vagyok, de eljutott hozzá, és reagált...

Hogy a blogolás nem arra való, hogy a saját frusztrációnkat, kudarcainkat kiéljük másokon és jól odamondjunk, hogy szerepelgessünk, és azzal esetleg a saját blogunkba 'csaljunk' olvasókat (igen, én még ilyet is bele láttam a dologba), a blog a Blogger saját kis játszótere, az övé...

Nézem a 'nagyokat' és kurvára irigylem, hogy blog talikat csinálnak, hogy összejárnak, hogy igazi barátok lesznek... Nna, erre (is) való a blogolás...

Mindenki elmondott már mindent, pro és kontra, nem is tudok hozzátenni, csak hagyjuk már egy kicsit egymást békén, jó?

2 megjegyzés: