2017. április 2., vasárnap

Stuff

Egyenlőre nem nagyon tudok mit kezdeni a hirtelen jött tavasszal, csak örülök a napsütésnek, igyekszünk programokat csinálni, mondjuk hétvégén pont dolgoztam, de azért mindkét nap próbáltunk kimozdulni.
Szombaton elmentünk kacsákat etetni, (mondjuk tele bőgtem a tavat, mert rengeteg kutyás volt kint, és mi is nagyon sokat jártunk ide Sütivel), hazafelé találkoztunk Kishisztissel meg a párjával, a fiúk söröztek egyet, mi meg isteni fagyikat ettünk, aztán meg jól ránk sötétedett, tegnap meg elmentünk edzeni... Na jóóó, én csak létszám voltam, az én derekammal már az is teljesítmény, hogy el sétáltam a város másik felén lévő felnőtt játszótérre, de amíg Katona tolta a köreit, én napoztam, olvastam, (egy kicsit itt is bőgtem, mert ide is jönni szokott velünk Süti), de azért Jó volt.
Szomszédoltunk is kicsit, mert sajnos a cuki szomszédék elköltöznek, amit tök sajnálok, mert tényleg aranyos család, tök jóba vagyunk, iszonyat jófejek, és a hideg kiráz, hogy mi van ha az újak három (!) gyereke hangos lesz, sírni fognak egész éjjel, és tuti hónapokig újítják majd a lakást

Közben meg olyanok is vannak, hogy a munkahelyen tök nagy feszültségek vannak, mert relatív rosszul kezelem ha retardáltnak néznek, lassan már ott tartok, hogy semmi pluszt nem vállalok be, mert minek?

Holnap meg megyek gerincröntgenre, kezeket csuriba,  a gyógyszert egy pár napja abba hagytam, mert egyre több mellékhatást sikerült produkálni, nyilván azóta meg érzem, hogy megint kezd beállni, de akkor sem vagyok hajlandó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése