2017. április 12., szerda

Fókusz

Na jóóó!!! Nézzük a fun dolgokat!!!

Katona már egy hete röhög rajta, hogy engem 15 dolcsival milyen boldoggá lehet tenni :)

Kábé két hete láttam meg Leszi blogján az újzélandi nyuszi izé magokat, nyilván musthave, és akkor ha már ali hát kell az új telefonra tok (rögtön három), és jé ennyibe kerül egy üvegfólia?  Kell!  Óóó van usb átalakító? Egyet itthonra, egyet bentre. És wiiii, de cuki ez a mécsestartó stb. :) csupa filléres dolog, egy rakás csiri~biri szart vettem, de olyan jó volt, hogy majdnem mindennap jött csomag, és tök régen rendeltem már és most nagyon jót tett a lelkemnek, amikor egy szar nap után bontogattam a kis borítékokat :) mint a gyerekek karácsonykor.
Na meg ugye glamour napok, de ott (egy~kétkivétellel) csupa hasznos dolgot vettünk, amivel tényleg pénzt fogtunk, a legnagyobb medzsik az alverde kupon volt, ne viccelj, fél áron?  :)

Szóval van jóság is, csak brutálisan szar hetem van, de holnap vége, és öt napig zen van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése