2017. április 6., csütörtök

Ahülyelány

Szörnyű napjaim vannak a melóhelyen, nem is igazán értem... Totál káosz, kapkodás, utolsó utáni percben van kész minden, szerda óta már csak humorral elviselhető...

Annyira, hogy tegnap valahogy eszünkbe jutott Kishisztissel a céges pénzzel Wallstreet farkasait játszani...nem, nem tőzsdéztük el, csak eljátszottuk a jachtos részt, magyarul szórtuk a lóvèt (mer' az vicces). Mondjuk este záráskor lett egy ötös mínuszom, az nem volt annyira vicces így kurvasokadikán, de az előbb hívott a főnök, hogy talált egy ötöst az egyik alsó polcon, tudok e róla valamit... ~hangosanröhög ~

Megvan a gerincröntgen eredménye, semmit nem mondtak, csak a kezembe nyomták, háziorvos meg majd csak jövőhéten, de a google szerint (keressek egy kényelmes tolószéket) a 'valami' ki van egyenesedve, a réseim meg be vannak szűkülve... Elég jól hangzik.

Hát én ma már csak a túlélesre játszok, aztán hétvégén össze kapom magam, mert tényleg botrány volt ez a hét...

2 megjegyzés:

  1. erre egy jól eltalált torna szuper segítség :) amúgy szerintem többet, hasznosabbat mond egy gyógytornász/manuálterapeuta, mint a házidoki (mondom úgy, mint aki végigjárt a saját nyavalyájával mindenfélét, meg gerinctréninget is tartok, úgyhogy jönnek a visszajelzések, hogy kinek mi segített, mi vált be).

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy!!! :)
    Hja, hát én sem a házidokitól várom a megváltást, csak az izomlazító dolgot akarom újratárgyalni vele, mert amióta abba hagytam, érzem, hogy egy~egy mozdulatnál nem oké, hogy hülyén tartom magam, amitől az egész hátam kezd görcsbe lenni, meg nagyon halkan reménykedem, hogy elküld gyógytornára, ha nem, akkor persze keresek magamnak, nem akarom elhanyagolni a dolgot, azért mégiscsak a gerincem

    VálaszTörlés